you better be sure what to keep

Kvällen blev min räddning. Lite terapisamtal med goda vänner och en lugn kväll men massa plugg förde tankarna bort från allt elände.
Det gnager fortfarande jävligt oskönt där någonstanns i mitt mörka undermedvetna, men det går att vifta bort.
Har dessutom andra små jävligheter att ta tag i.

På tal om jävligheter; den 15 maj twodublezerosix har endast handlat om jävligheter.
Morgonen och förmiddagen var svartare än natten men hjälp av lite kickboxning tog jag mig ur det.
Väl hemma efter en kortkort skoldag så bestämde sig livet att det inte pissat färdigt i mitt öga.
  Jag handlade mat för pengar jag inte har och lagade en sjujäkla middag, som jag tappade ut på golvet. Tallriken gick i tremiljonersextiotusenfemhundrasjuttiotvå bitar, maten var överallt i hela rummet och jag fick ett lättare nervsammanbrott.
Satt mig och tittade på O.C. vilket gjorde mig än mer förbannad; VARFÖR får Marissa alla snygga killar?!
Jag hatar Marissor. Truly, madly, deeply.
   Värst av allt är de livs levande i min verklighet. De man träffar på en gång om dagen, minst, och som bara står där och är äckligt snygga.
Fuck you.
Jag måste hitta mig en Volchock (fast jag tycker att han heter Volcheck..) som jag kan ringa, hångla upp vid väl valda tillfällen, slå ihjäl när det behövs, ha sex med när det behövs, titta på Sound of music med.. you know.

Hursom, sinnet är lättare, tro't eller ej, och jag ser fram emot morgondagen, trots prov, trots skola, trots vädret, trots en certain someone jag har lite svårt att jaga bort från tanken.
Å andra sidan är det skönt att den biten av hjärnan får sin stimulus.
KNARKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA vad hopplöst.
men skönt. men jobbigt. men bra.

Jag är så trött så trött och har så mycket skit om luminans och screentryck och NMI och dvdomslag och shortstorys n' shit jag måste fixa.
Mjö mjö mjö.

parentes
man kan lätt tro att jag är självmorsdbenägen, men så är inte fallet.
Jag är på topp, i'm tellin ya!
Längtar hem litet dock. Till mamma och maten, till pappa och blommorna, till Lina och till hundarna.
parentes

hejdå för fan.

And so it is
Just like you said it would be
Life goes easy on me
Most of the time
And so it is
The shorter story
No love, no glory
No hero in her sky

And so it is
Just like you said it should be
We'll both forget the breeze
Most of the time
And so it is
The colder water
The blower's daughter
The pupil in denial

Did I say that I loathe you?
Did I say that I want to
Leave it all behind?

I can't take my eyes off of you
I can't take my mind off you
I can't take my mind off of you
I can't take my mind off you
'Til I find somebody new

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits