there are angels from different angles

Lite extra emotionell tack vare vinintaget ger jag mig nu lite våghalsigt ut på bloggandets hala isar.

Har, timman till äre bytt ut vinet mot Oboy och chipsen mot en god och flottig rostad macka. Allt är precis som det borde, kan man tro. Men ack och ve, jag är småoackad och humöret go' vänner, HUMÖRET ställer till det rejält.

Dubbelmoralsik, förväntansfull, ensam och lycklig, en kombination kanske bara vin kan framkalla.

1. Deal with me. Pallar du inte min brutala ärlighet, så pallar du förmodligen inte mig heller.
2.  Sandra Svensson ska ha en eloge. Kanske två. Kanske tre. En för att hon lyckades göra mig vilse i mina egna kvarter, för att hon lyckades flytta mitt hus till en helt annan gata. Två. för att jag fick åka med henne hem. Tre; för att hon är en hyvens brutta, en reko tjej.
3. Lina, Mia Linnnea. Kanske de underbaraste bruttorna alive. Sebastian också, fast inte lika mycket(cause of your penis).
4. åh jebene. det är allt jag kan avslöja.
5. Johanna Arvidson. v

Hade mycket på hjärtat, men kanske är det tack vare vinet jag låter bli att avslöja allt för mycket? Är det dags att börja ta ett vinglas per kväll nu? Jag räddar ju både hjärtat, risken för cancer och jag kommer undan med hedern i behåll.
Why not?

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits