lord, let me fly across his chest

well, fuck you very much.

Annars leker livet. Imorgon väntar grillning med goda vänner. Och egentligen massa prov om så sjukt onödiga saker som jag absolut inte vill slösa tid på att lära mig. VARFÖR behöver jag veta till exempel följande skit?:
Operativsystem (PC) 1981 IBM/MS DOS 1.0 1985 Windows 1.0 (kräver även DOS) 1987 Windows 2.0 (kräver även DOS) 1990 Windows 3.0 (kräver även DOS) 1993 Windows 3.11 nätverksfunktioner (kräver även DOS) 1995 Windows 95 (komplett operativsystem) 1996 Windows NT 4 för företag/nätverk 1998 Windows 98 2000Windows 2000 ersätter NT 4 för företag 2000 Windows ME ersätter Windows 98 för hemanvändare 2001Windows XP två versioner, home och professional  2003 Windows 2003 Server
Textfil med .bat som filändelse Kör kommandona sekventiellt. ”Rem” anger kommentar REM Exempel på batfil
c:
cd \temp
dir c:\windows > filelist.txt
move filelist.txt c:\

VA?!
Jag vill ägna min tid åt viktiga saker, som att blogga om mitt intressanta liv. Yeey!
Eller sova. Sova är bra skit har jag hört.
Synd att jag ätit till mig en sockerfylla som inte är av denna världen. Jag ska dansa hela natten.
och ett litet meddelande: NI ÖVERREAGERAR?!?!?!?!?!!!!!!!!

Chasing dorotea - Paris rain in july


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits