Have a heart, will you?

Gårdagen hade ett minus; The kissing, the dissing and the missing. Typ.
Eftergifter. Bakisångesten som jag trodde skulle hålla sig undan la sin överjävligt tunga arm runt mina små, trötta axlar under bussresan mot umpe.
Tung, tung, ack och ve så tung hans håriga och illaluktande arm är.
Planen är att sova bort den, kapa av den, mata alla fågelinfluensa fåglar med den.
 Känner jag honom rätt, mr. ångest, så har han lagom till väckarklockan ringer, flytt fältet.
Han vet att jag är för häftig för honom.

Det slog mig vad jag sa igår. Vet jag inga gränser?
Åh jebene. Det är något att jobba på till nästa ferre.
MEN överlag så var det abso-fuckin-lutely en av de roligare tillställningar jag vart på;
Trevligt folk, god öl, snygga brudar och ett sexappeal hos vissa som fick mitt hela system att kracklera.
My lord, vad korkad man är ibland. Typ när man dricker lite för mycket alkoläsk.

öaodjglkdjflkjdflk,amds.
vet inte vad jag ska göra.
Spänna musklerna farmför spegeln och mima till backstreet boys kanske. Muntar alltid upp.



oh girl you pick me up when i'm down
you take me to the top when i'm falling down
and I don't think about the hard times when i'm with you

so simple in my world
just like it should
when i'm with you sweet girl i feel so god
and i don't think about the hard times when i'm with you

i aint crackin' up when i'm with you
i aint fallin of when we're together

oh girl you pick me up when i'm down
you take me to the top when you come around
and i don't care about the hard times when i'm with you

i aint crackin up when i'm with you
i aint fallin of when we're together
i aint crackin up when i'm with you
i aint fallin of when we are together

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits