altogether

Har haft en underbar dag. Ingen speciell anledning, inga speciella skäl. Bara bra.
Brabrabra.
Skönt att vara tillbaka, skönt att få rutin, skönt att träffa människor, skönt att få lite qualitytime med sig själv, skönt att känna sig lugn.

Det är lite försent att sitta uppe och fabulera offentligt. Svävar lätt iväg (yeah, det gör jag ju inte annars) men som alltid har jag svårt att låta bli.
Känner mig lite irriterad, det goda humöret till trots, men det är en småsak.
Alla små hakar här i livet som alltid är i vägen.
  Hake ett: varför kan man inte glädjas för andra människor?
Iofs så är tävlingsinstinkten MIN hake. Jag orkar inte sitta länge ner och titta upp på all lycka. Bring me some, förfan. Då kan jag glädjas.
Nu säger jag för den skulle inte att jag sitter och bölar på någon botten, men andra verkar ta sig så fruktansvärt långt upp? Hur långt upp kan man nå?
  Hake två: kroppen. Slitna hydda, heala dig!
 Hake tre: avstånd, kommunitkationsproblem, rören. Jävla rör.

Ah, ikväll bekommer de mig inte, de ligger bara och lurar någonstanns i fjärran.
Som ett myggsurr mitt i natten.
Tur att jag är en proffisionell mygg-killer.

ane brun feat tingsek - easier


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits