step aside, move on up, take it back

Solen har gått ner på flera platser.
Onödigt utspel, onödigt av solen att ställa till det sådär. Onödigt av mig att ha PMSrush modell inverted. 
Men som jag sa, the moments. Så vare, där och då. för ett par timmar sen.
I aint sayin att jag sitter i någon jävla depphålasvartsvartsvart. hell no, jag är på minst lika bra humör, men bara, down to earth. Kans`ke? INTE VET JAG VAD DET ÄR?!!??!?
Solen plockade  ner fötterna tillbaka på verklighetens solida plattform. Skönt.
Jag älskar inte när jag svävar iväg.

En kväll med Johanna.  Underbara människa.

Jag vet inte vad jag ska göra nu. Do a little dance, make a little love. Get down.
Eller sova, och förbereda sig på en heldag i 409583094gradig värme.
Jag fattar inte varför jag alltid håller mig uppe tills klockan är tremiljoner?

Aja, en god nattmacka, sedan tänkte jag drömma mig iväg.
inte för långt, inte för kort.
På natten tillåter jag mig att sväva utan att ta tillbaka det.

Och för att avsluta, den alltid lika trevliga cannonball:

Still a little bit of your taste in my mouth
Still a little bit of you laced with my doubt
Still a little hard to say what's going on

Still a little bit of your ghost your witness
Still a little bit of your face I haven't kissed
You step a little closer each day
Still I can't say what's going on

Still a little bit of your song in my ear
Still a little bit of your words I long to hear
You step a little closer to me
So close that I can't see what's going on

Stones taught me to fly
Love taught me to cry
So come on courage!
Teach me to be shy
And I don't wanna scare her
And I don't wanna lose her
It's not hard to grow
When you know that you just don't know

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits