pancakes

m. mycket bättre dag.
Sjukligt slött på jobbet, men det är en småsak.
Träning nu, äntligen. Kommer förmodligen inte alls vara på lika bra humör när den är slut, men det hade kunnat vara värre.
Så länge jag inte dör är jag nöjd. Jag älskar inte att dö.

wellawella, i'm only human, så gårdagens deprission får vara, som ett bevis på.. schizofreni.

godday.

-

Träningen gick galant. Blodsmak i munnen, sneda passningar, brutna ben och mindervärdeskomplex, men alltså; BRUDARNA.
Jag har saknat det, föträngt det och gått vidare i livet. Dumt, bara dumt.
Fotboll kan vara det roligaste som finns, i det umgänget.
Jag gillare.




I don't know if it's obvious, eller om jag bara tycker att det är det eftersom bara jag vet vad det handlar om.
Parallelhandlingar, dubbelspel, fuckeduprealgoodskitsaker.
arrånnåw, kanske lika bra att det är som det är, för det blir ju vad det blir.
men det är/var (?) ju så förbannat trevligt.
Kanske är det min lack of understanding. Är ju trots allt farligt obevandrad i denna snåriga skog av shitpisscocksuckermotherfuckingbajskorv.
Blåögd, naiv och okunnig.
Förväntningar som omedvetet trissas upp och raseras lika fort, av mig själv.
Ajajaj, jobbigt. Härligt jobbigt.
Man har det för bra när thing like this blir problem. 
a part of me njuter av det, för vafan, det är inte ofta man har turen att ha den här sortens problem, aaaight? 
men problem? det är inte ens ett problem, det är lyx.
iaf i mitt liv.

said it before, i dessa tider av ångestvågor (eller nja, ikväll är det snarare halvromatiska småvågor som rullar in över sandstranden på en stillsam playa vid medelhavet under solnedgången) så väller det lätt ut väl valda textrader som är smått oförståeliga för vissa, klartext för andra.
wella, ni som läser klartext, mellan rader och funderar; skit i det.
 En lättare form av terapi och sopnedkast för onödiga utsvävningar i min lätt förvirrade hjärtehjärna är allt vad det är.
I stundens fördärvande hetta blir allt 534534980+8905 storlekar större. Så är det. Ingen hejd, inga ursäkter, ingenting.bara 'just go man'. Åsse går jag.
och  ångrar mig förmodligen, trots att jag inte jobbar med ångest. meeeenöö, så är det bara.
Det är ju små stunder som gör det stora, och skulle jag skriva om det stora stunderna, så skulle ni ta livet av er av pure avundsjuka för den fullkomlighet jag känner, precis som ni vältrar er i skadeglädje  när jag blottar dessa förbannade stunder av .. tja? desperation?
(de stora stunderna är sånt jag gärna behåller för mig själv, och de är far more av dem än dessa små jävligheter som irriterar värre en myggsurr i natten. Kanske dumt att undanhålla hur mycket mina vänner gör livet värt att leva, hur underbart det är att pilla i någons hår, hur bra jag mår av solnedgångar i detta faktiskt så vackra samhälle, hur gott det luktar på trädgården, hur fina shorts jag har köpt, hur mycket mormor betyder i mitt liv, hur underbar min syster är, hur vacker någon är när han sover, hur gott vissa människor luktar, hur glad jag blir av sms, hur mycket jag uppskattar närhet,vilken bra hårdag jag har, hur lycklig jag är i detta nu och så vidare och sååå vidaree)
tönterier. men jag är en tönt. Jag har glasögon, högt hårfäste, en gul tand och dålig hy.

on the other hand är detta lugn som infunnnit sig helt oförståeligt, men fruktansfruktansfruktansfruktansfruktansvärt skönt.
Går nästan att jämföra med ängsbackalugnet sommaren 2002. and that's my friend, is revolutionary deluxe mayor.  det är skrämmande, det vill jag att ni skriver upp.
vi får se vad morgondagen bär med sig.


Bra dag, som avslutades djupt med Johanna.
Vilken pärla.
Mm, hela världen borde få ta del av denna underbara och fantastiska människa.
Mkt lumpenprat ikväll. Lovin it.
Blev sådär sjukt taggad igen. Speciellt efter träningen. Nu vill jag bara komma igång, så året går, så jag får rycka in, möta alla dessa djävulska utmaningar som förmodligen kommer få mig att bryta ihop, sno en ksp90, sätta mig bakom en container och grina av utmattning och dödångest, fatta vad jag håller på med, ta tag i mig själv, skrika lite manligt och gå ut och kick ass i ett par månader till.
AAAAAAAAAAAAHHHH! Jag vill dit, glida in i en ful M90 och köra jävlarimig sönder.

aja, nu är det natt.
Godnatt människor. Jag gillar er ikväll.

the streets - wouldn't have it any other way

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits