now it's thicker and bigger

men blahaaa, jag känner bara för att bajsa lite ord med mina välformade fingrar, så here we go:
hej.
Hur är det?

assssoooo, shittyyyyyyyyyyyyy huvud. jag vet inte. jebene kanske som fan?
jag önskar jag var en större och mindre vilsen människa, som visste vad man skulle säga och göra och tänka och tycka. det här med flow as in Osho Zen funkar inge bra. inte nu.

asch, allt som händer är att jag flagnar hud i ansiktet och tänker på rossliga andningsljud och önskar mig bort.
Jag struntade i alla tvångstankar, så det är klart att kvällen blir pissig. kanske mer än så. kanske för mycket som är för lite som är för stor som är för litet.
Är så sällskapssjuk ikväll så jag om jag ringer och är sepe och knäpp i huvudet, så lägg inte på, låt bara telefonen ligga, så kan jag snacka ett tag.
 jag vill umgås med någon, omgående.
men som sagt, de ignorerade tvångstankarna pissed some ugly mothermother of så här får jag sitta.
Jag orkar inte gååååå någonstanns, och jag vill itne åka runt i nån jävla bil och jag vill inte.. inte vet jag. läsa en bok.
jag vill dricka te och ha det trevligt med go vänner.
jag vill vara i umeå.
Jag saknar umeå.


men alltså 'itne'.


aja, hejdo

Don't know why I'm still afraid
If you weren't real I would make you up
now
but right now
everything you want is wrong,
and right now
all your dreams are waking up,
and right now
I wish I could follow you
to the shores
of freedom,
where no one lives.

Remember when we first met
and everything was still a bet
in love's game
you would call; I'd call you back
and then I'd leave
a message
on your answering
machine

But right now
everything is turning blue,
and right now
the sun is trying to kill the moon,
and right now
I wish I could follow you
to the shores
of freedom,
where no one lives

Freedom
run away tonight
freedom, freedom
run away
run away tonight

We're made out of blood and rust
looking for someone to trust
without
a fight
I think that you came too soon
you're the honey and the moon
that lights
up my night


But right now
everything you want is wrong,
and right now
all your dreams are waking up,
and right now
I wish that I could follow you
to the shores
of freedom
where no one lives

freedom
run away tonight
freedom freedom
run away
run away tonight

we got too much time to kill
like pigeons on my windowsill
we hang around

ever since I've been with you
you hold me up
all the time I'm falling down

But right now
everything is turning blue,
and right now
the sun is trying to kill the moon,
and right now
i wish i could follow you
to the shores
of freedom
where no one lives

freedom
run away tonight
freedom freedom
run away
run away tonight


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits