make plans in the dark

dunno. ingenting.

Studenten stundar men ingen vidare glädjeyra för min del. Snarare en bitter, bitter oj så bitter bitteryra.
Jag älskar inte bitteryror.
Och inte gör världen det bättre.
Eller världen? Det var kanske dagens lögn. FÖRESTÄLLNINGSvärlden, kära vänner, det är föreställningsvärlden som göret värre än det borde vara.
Flera aspekter spelar in. spelar roll. spelar bort mig, totalt.
Jag fattar ingenting, av någonting.
Såhär går det, när det blir annorlunda. Jag älskar inte annorlunda heller.

Iofs, så älskar jag inte mycket idag. Inte vädret, inte livet, inte mig, inte nån, inte något.
Kanske sömn. Men bara lite. SÖmnen för med sig otrevligheter den också.
Vem orkar drömma när det bara kissar en i ögat?

men bajsa bara
hejdå

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits