It's such a cryin', cryin', cryin shame

Njuter av livet, nuet och solen.
Satisfaction i sin renaste form. Nu spelar småsakerna större roll än storsakerna och en liten del av ett visst oidefinerbart mål känns uppnått.
Det känns bra.
Nej.
Det känns trevligt.

Alla paralyserande tankar på en certain someone rinner av som vatten på en gås (fuck, vad skönt att använda det uttrcket. Det har jag väntat länge på) men jag vill inte fira för tidigt för dennes frånvaro i mina sinnen.
Lukt, smak, känsel och hörsel har fullt upp med att ta in sommarens alla underbara utsöndringar i form av häggen som blommar, solen som lyser, otippade entreér av vissa personer i mitt liv, vännervännervänner och bara.. allt.

I let myself fall, och jag landar säkert såsmåning om sjukt jävla hårt och obekvämt. Kanske bryter ett par hundra ben och tappar minnet, eller så bryter jag rentav ryggen, men det är skit man får ta då, inte nu.
Nuet är alldeles för underbart kravlöst och mysigt och allt det där för att slösa bort på annat.
 Jag menar VARFÖR GÖRA ALLT SÅ KOMPLICERAT egentligen? :>
Det är sol, det är sommar och även om man inte lyssnar på musik så hör man det ändå. Så bra känns det, here unt now.
I do not really care så hårt som alla förväntar sig att jag ska göra, för att det "operfekta" (men alltså va?) ceep on rubbin it in my face, men jag är ju inte dum i lilla huvudet of mine.
I mitt liv finns ingen the one, neheej, kan däremot sträcka mig så långt att det finns en Right Now, och bättre än så kan det ju knappast vara. DÅ DET ÄR NUET SOM RÄKNAS. Alltid.
Men jag vill inte säga detta och bygga det som murar. Det är mer skynken i vinden men kan gå förbi.
nuet tar slut om en sekund. så får man se vad man plockar med sig till nästa.
Om man någon sekund vaknar med den man somnade med, och om man delar det med någon annan, det överlåter jag till den ogripbara och imaginära framtiden.

hmsijkaldf9eru. Har fabulerat för mycket. Dont tink about it. Analysera det inte.
Ville bara lätta på vad hjärtat hade att säga i denna sekund. det gäller förmodligen inte om två timmar.
Då är det något annat.

men tralalalala känslan, den plockar jag med mig när jag nu lämnar datorn, er och dessa funderingar, för att vandra ut i sommarkvällen.

JAJA, summan av kardemumman (slog jag nu i botten av lameassmotherfuckin-uttryck?) det känns otroligt bra att leva idag.

If You believed in superstitions
Then maybe you would see the signs
But lord knows that this world is cruel
And I ain’t the lord no I’m just a fool

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits