fuck the tunes, i go acapella

så fuckar jag internationaliteten och tar det på svenska. eller så skiter jag i det.
jo, jag skiter i det. big time.

Sommarnatt, och den lilla soluppgången inverteras på en microjävlasekund till en härligt melankolisk höstvinterkänsla.
not the good kind, hell no, nu ska jag grina som en otvättad flicka som måste fläta håret fastän man inte vill. JAG ORKAR INTE VARA I VILHELMINA.

Midsommar var underbart. Massa lugn och musik i natten i stora kyrakan i vilhelmina i  norge och massa jordgubbar och lax och sol och mormor och morfar.
och annat.

sextontusen. dunno why, bara sextontusen.
ska väl lägga mig på sängen och känna hela sängen vibrera när mitt otränade hjärta slår som det ska och lyssna på musik och somna och vakna med en ny känsla och jobba och sluta och gå hem och träna.
fan vad jag ska träna.
Inte en muskel finns kvar i min kropp, hela jag dallrar när jag går omkring och jag ser gravid ut och har stl 48.
Annat vare förr.
Annat vare när man var nöjd med nuet.

tror jag skiter i det här nån vecka. det här med life.
hejdå

Based on your smile
I'm betting all of this might be over soon
But you're bound to win
Cause if I'm betting against you
I think I'd rather lose

Take what's left of this heart and use
Please use only what you really need
You know I only have so little, so please
Mend your broken heart and leave

I know it's not your style
And I can tell by the way that you move
It's real, real soon
But I'm on your side
And I don't want to be your regret
I'd rather be your cocoon

But this is all that you have
So please
Let me take what's left of your heart
And I will use
I swear I'll use only what I need
I know you only have so little, so please
Let me mend my broken heart
And you said this was all you have
And it's all I need
But blah blah blah
Because it fell apart
And I guess it's all you knew
And all I had
But now we have only confused hearts
I guess all we had is really all we need

So please lets take these broken hearts and use
Lets use only what we really need
You know we only have so little
So please
Take these broken hearts and leave

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits