Faliure

När det inte finns i din närmsta närhet, så är allt så mycket vackrare.
Så när du väl når dem, and see the backside too; fuckitrealgood.

 -
Idag är det ingen bra dag. Det finns en plats där jag borde vara, men den människa jag håller närmast mitt hjärta, med den människa som är störst i mitt liv, i den sekund hon springer nerför trappen, ut i världen.
Men jag är hemma och mår illa som en häst. av flera anledningar.

Det är lite för jobbigt att ens tänka på. Min frånvaro där,  min närvaro (?) här.
Oh God, i I love her so.
Förlåt.

Och allt det där andra på det, som gör sommarluften lite lättare och lite svårare att fylla lungor och kropp och sinnen med.
aöldfjhugyt6879809pioköljbHAGSDHÖOSKJH/WTO=)(/&%¤.
 Det är inte sådär, på sin yttersta spets, but as I said, jag har nu lärt mig och hört dem over and over; konsekvenserna, Så jag har bara MIG SJÄLV att skylla om jag nu skulle låta mig själv vandra ändå ut på denna dåligt monterade och svåraattbalanserapå tram-po-lin.
 Jag trivs så förbannat bra här, in the middle of it. On it. whatever.
Och här borde man ju kunna sitta, utan att gå vare sig tillbaka eller längre ut?
Eller?
blahaaaaaa blaha.
Love you hair though.


Things seem so much better when
they're not part of your close surroundings.
Like words in a letter sent,
amplified by the distance.
Possibilities and sweeter dreams,
sights and sounds calling form far away,
calling from far away.
I didn't know you then, now did I girl?
I couldn't hear you singing softly to me.
I didn't know you then, now did I girl?
I didn't see the brave girl so near me.
I didn't know you then, now did I girl?
I couldn't hear you sing softly to me.

I wanted a mystery that couldn't be solved,
I wanted a puzzle with pieces missing.
I wanted a story that couldn't be told,
only the fishing part of fishing.

I didn't know you then, now did I girl?
I couldn't hear you singing softly to me.
I didn't know you then, now did I girl?
I didn't see the brave girl so near me.
I didn't know you then, now did I girl?
I couldn't hear you sing softly to me.

And now I find
it was you all the time.
I'm in love again-
it's too late now

m, typ, men inte riktigt ändå.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits