to those people passing right by

Har levt slaviskt under tvångstankarnas fördärvande krafter i två dagar. De har ett förbannat starkt herravällde omöjligt att störta ibland.
Jag hoppas det ger utdelning. Det har inte vart av sorten 'do this och håll dig på samma nivå'; utan snarare 'do this så händer något trevlig, men gör du det inte händer något fruktansvärt otrevligt.'
Jag väntar med spänning.
Förvisso hittade jag en gammal V-brunn bland allt bråte inne i gamla huset (vi snackar händelsträdgården) som jag ska putsa upp och göra en fin vänskapsgrejmedbilder till lghtn.

Besvikelsen sedan, var lika hård som den brukar, men den kom precis när jag visste, och jag har endast mig själv att skylla då jag förnekade intuitionens klara och tydliga varningssignlaer i form av pianokast i huvudet och såntdär.
Jag bara dissade ETT PIANO I HUVUDET, och körde på. Idioti.
Får man ett piano i huvudet och hör guds(?) röst som skriker högre än Alice Bergströms ramaskri :'GE FAN I DET DÄR!!' .. ja, då ska man inte fortsätta.
Aja, fick mig en lindrande historia, som jag vet är lögn, fast den är sann, till viss del.
Hur som helst, jag har inte gett upp. Har jag fått ett piano i huvudet kan jag lika gärna få ett par till.
dumheter.

Jag kan ju också berätta om gårdagsnatten. Den var mycket rogivande.
Var sådär hjärtskärande ledsen och grät hela kudden dyngsur och tyckte fruktansvärt synd om mig själv.
Det var ungefär 398074092384 år sedan det hände sist.
Mycket viktig information är dock att det saknades anledning.  Det bara kom, så jag antar mitt undermedvetna var otroligt less på den här omfattande lyckan jag känner at the moment.
arrånnåw. Skönt var det.

Morgondagen blir spännande. Maja och Anton kommer på besök. Anton har jag inte träffat på välle länge, och det kommer dröja innan jag får återse dem igen.
Första dagen på Gläntan, kommer onekligen att bli jävligt spännande när ingen verkar ha koll på någonting.
Sedan fortsatt fruktfika med Linda och häng med Johanna och Lina. Och kanske något mer? *fNisS*
Skulle kunna spinna vidare och lätta på mitt hjärta där det samlats otaliga funderingar och faktum som jag behöver ösa ur mig, men naae, det har ni inte med att göra.
inte idag.
Linnea och Robban också. Ah, jag kommer nog att älska torsdag den 6/7 twodubblezerosix.
Den har börjat så bra, så varför inte fortsätta?
Fredag sedan, planerar att bli lite mysfull med mina allra käraste vänner som bara forsätter lysa som de solar de är. pussenussesnuttegull.
Lördag. Prämiär som baristadelight på puben nere på tjärnvallen. Känns skönt att få iakkta istället för att delta i det stundtals meningslösa mingel som utspelar sig på dessa gudsförgätna dansgalor.
jaja, balahajajaja.
god natt

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits