when it's all over

but yet only started.

Nu är jag fri. På riktigt. Helt jävla skuldfri, från allt och alla.
Jag är lättare än ågonsin, jag släpar inte längre på någon oifrånkomlig skuld, lögn eller undanhållande av top secret information. Jag har helt och hållet lämnat ut allt vad jag tydligen var skyldig att lämna ut.

Det är kallt idag, men ändå så varmt.
Det regnar, men det är ändå så soligt.
Det här blir kanske världens bästa fredag, för min andra hälft, mitt allt och min älskade, saknade och underbara Maja kommer hem. Vi har tre månader att ta igen, vi har tre månader vars händelser motsvarar de senaste 19 åren av mitt liv.

Men ändå, ändå, ändå så kan jag bara tänka på solen.
mitt d-vitamin.
Fast jag är rädd för att jag låter mig falla, uppåt. Min naivitet vet liksom inga gränser.
Jag gillar att sväva.
sväva långt långt långt bort.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits