i'm not ready, i've just begun

Det känns. Bara det är ett framsteg. Ett steg bort. Ett steg längre. Ett steg, inget stillastående.
Det känns precis som det sägs att det ska göra, fast med en liten twist, såklart.
Nerina Pallot - 57 flavours
En oifrånkomlig men allestädes närvarande konflikt, i enlighet med valfiskmodellen, som dock saknar konfliktupplösning och avtoning. Så det är ingen valfisk, då det endast existerar konflikt och sedan upptrappning, upptrappning, upptrappning.
Det är en helt ny dramaturgisk modell, men what the heck spelar det för roll?
Livet känns ändå som en disneyfilm, frånvarande valfisk eller inte.

Stressade runt på stan med huvudet fullt av musik och och klarade inte av en sekund utan ett lite småtöntigt leende på mina rätt såriga och torra vinterläppar. Kände mig rätt löjlig, fnittrig, lätt, rosa, liten, snuttig, tussig, nuttesnuttepluttelulletussebu.
Allt, alltalltallt, är to freakin' good to be true just nu. Jag försöker andas in alltihop, men jag hinner inte andas ut, så svimmarjag, slår ut alla tänder och hamnar på sjukhus.

Jag kan inte ens skriva längre. Allt blir som en westlifelåt. Love it!


be my guide
be my pilot
be the breath on my face
be the arms that can form into
be the heart in my chest
this is the way i want you to begin my life.
i couldn't face another night like that again.
be my hope, ill be your hope.
be the hair that knots with my hair.
be the drink when i am thirsty.
be the hand to hold at night.
this is the way i want you to begin my life.
i couldn't face another night like that again.

Kommentarer:
Postat av: linnea

Tihi

2006-12-03 @ 11:18:17

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits