I recall someone who was not ready for me

Readers, readers.. Jag har börjat nu; börjat samla ihop ord stora nog att beskriva sommaren 2006.
 Jag tänkte dedikera morgonen åt detta åtagande vilket är ett helt projekt.
Vaknade innan väckarklockan och var redo att möta hösten, första skoldagen för läsåret, umeå och verkligheten, men fick det berättat för mig att jag inte börjar förrän kl 12.30, vilket i vanliga fall gjort mig mer eller mindre förstörd, men istället tänkte jag 'fuck off and die, det är nya tider, nu gör jag något mysigt istället.'
Så uppkrupen i soffan, med sköna brallor, tjocksockar, stickad tröja och en tekopp, med morgonregnet mot fönsterrutorna och allt annat ultraklyschigt så ger jag mig nu in i dåtiden, för att en gång för alla sammanfatta denna underbara och stundtals hårda sommar.

Ett tag får ni vänta, det är mycket som ska ut genom fingrarna, en playlist ska göras och bilder skall klippas ihop.
Håll i hatten och ha en bra dag.
Väl mött - Maria

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits