..and you never really did


I just cant help thinkin' about it. Det faktum att people come and people go, men de du älskar finns alltid i ditt hjärta.
Vilket jävla bullshit det är?
Låt säga att en av dessa personer som finns i mitt hjärta har 'gått', vad fan spelar det då för roll att han finns i mitt hjärta då det är den fysiska närvaron och ljudvågorna han skapar som gör skillnaden i mig?
Minnena orsakar förmodligen bara saknad och längtan efter mer.
Njae, kan inte riktigt tycka att det är ett buskap som livar upp.
Fast å andra sidan är det ingen som påstått att det ska liva upp heller.


Som skön kontrast till detta jävla rosablommiga tönteri vill jag ha ytligt sex med en skitsnygg man.

-
Carrie: Later that day I got to thinking about fairy tales. What if Prince Charming had never shown up? Would
Snow White have laid in that glass box forever? Or would she have gotten up, spit out the apple, gotten a job and a health care plan and moved on with her life?

Samantha: Men do this all the time. Women walk around thinking "we," and their version of "we" is "me"... and my dick!


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits