Wouldn't have it any other way

Jag har så mycket på hjärtat gott folk. Så mycket att det blir stopp i alla vener och artärer och halsar och hålrum.
Det är så mycket shit that's going on. Både bra och dålig skit. Mest bra, vill jag understryka, but still, mycket shit.

JAG ÄLSKAR DET INTE.

Om jag utgår från dagens topic är så det är. Både i stort och smått. Hade inte velat ha varken livet, dagen eller veckan på något annat sätt.
Dagen iofs, har vart rätt långsam, men jag tog en promenad ner till stationen och tog tid på hur lång tid det tar att gå. Mötte ett par suspekta personer som jag sent skall glömma. Inte för att jag mötte dem idag, utan för vad de kan ha gjort tidigare. motherfuckers.
För att citera alla våran KellyK; ' I try my hardest just to forget everything..'

haha, fan vad töntigt. Nu måste jag slå mig själv med en glasfalska i huvudet.


Min syster, är hur som helst den mest underbara varlese på denna jord. Solid gold, innifrån och ut.
Är rätt synd att man inte kan bära omkring henne i handväskan, bredvid mobilen, lypsylet och visakortet.
Om jag införskaffar en större kanske det skulle gå iofs, men jag vet inte om hon skulle gå med på det.
Ska bli skönt att komma hem, bakakärleksmums och njuta av snöslakste.
Det sista var en lögn. Snöslak är den största anlednigen till att jag vill stanna här. För det existerar inte här. Här i stockholm.
I morgon bär det av hem mot norrlandsskogarna och vilhelminafjällen för lite traditionenlig norrlandsjävlasnorfylla som jag hört man måste uppnå såhär i påsktider.
Tur att robert är med, så jag får bevara lite av sthlmskänslan.


Näfan. tiden gick lika sakta idag. Ska ta och sola lilte på balkongen. HAH!


vaffan. jag vet inte.
Tillfälligsinnesförvirring är kanske den rätta diagnosen. Eller är det helt enkelt så att det är nuet och inte sen:et som räknas.  Jag tar sådär lätt på det.
Sådär lagom lätt, i det närmsta oberörd, men inte helt. Til 0.001promille  berörd.
ELLER INTE VET JAG. bara massa jävla snack från min sida. för att ni ska fundera på vafan jag skriver om.
i'll never tell you suckers.
hejdå

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits