til' you realized what you've done to me

You hiding from me
is like me hiding from everyone

Ännu en bra dag, ännu en topp i min töntiga emotionella berg- och dalbana.
Denna underbara människa som med sin ständiga frånvaro, bara fortsätter att lysa upp varje dag, trots att det bara är vissa dagar jag orkar se det; plocka av mig mina svindyra solbrillor och njuta.
 Som en ständig bakfylla, som egentligen bara kräver en treocomp, men vemfan orkar ta en huvudvärkstablett varje dag? I sure don't.
Jag jobbar med solbrillor och låter hans gudomliga ljus jaga bort allt vad huvudvärk heter, vissa dagar. Andra dagar är som bäddade för att ligga kvar med brillorna på och låta självkritiken flöda, döda.

 Asch då, nu dödade jag just min topp litet.

Var och hälsade på Ulf, Guli, Thomas och Linus idag. De växer så det knakar, i varje fall två av dem.. eller. tre kanske ;) Det var skönt att leka lite krig, kurragömma och sjunga 'i ett hus vid skogens slut'. Det är inte varje dag jag tar mig för att leka vill jag lova.
Längtar redan till augusti och gbg-äventyren som komma skall.

Kan också passa på att berätta om det enda som egentligen spelar någon roll i mitt liv just nu; inryck 070701 som 321Karlsson.
ShitpisscocksuckermotherMOTHER blir lika nervös varje gång jag tänkte på't.
Har hittat ett par pellar som ska in samtidigt, och jag längtar så blodet kokar.

Nu väntar en ovanligt trevlig fredagskväll på Andra sidan. Jag menar, det är ju ändå åsele!
Ha en bra dag gott folk. peace. 

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits