two days long night

visst är det något som saknas, big time.

men jag tänkte inte låte honom bekomma mig så.
jag stannar i umeå i hopp om att slippa tanken på honom.
iallafall ytterligare tankar på honom.



besides
kan inte undgå att tänka på sex 24/7 with such a man i min närhet.
Fast jag vet inte riktigt om det kan räknas som min närhet. Det är väl allas närhet, och det är inte ens närhet. Inte i den bemärkelse jag önskar att det var.
men drömmar gott folk, det kan ta dig långväga.

Ser fram emot helgen, med bullbak, picknick häng och mys.

Gårdagen var underbar även den.

Min älskade Maja. Denna stora själ av oändlig perfektion. Vad vore livet utan dig, min vän, mitt allt?

Jag älskar dig, min stjärna.

Det krävs sorger och förluster för att inse allt man faktiskt har som är av värde.



Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits