Hey! come sit by me

En sen kväll.

Är helt utslut efter en halvdags arbete, lite packning, lite fotboll och en fika hos Linnea.

Sommaren är underbar, speciellt den här sommaren. totalt kravlös.  i'm just goin' with the flow och jag tror aldrig jag lyckats så bra med det som nu; i lille, lille vilhelmina.

Vissa skulle nog säga att vi var isolerade här uppe. Jag skulle sagt isolerad för ett år sen, men i helsicke! Så avslappnad, trygg och lugn som jag känner mig nu var det länge sedan jag kände mig. Jag har det mesta jag behöver runtikring mig hela tiden. Det är gångavstånd till allt och alla och det finns inte ett enda krav på någonting.

Hutlöst mycket skitsnack, katastofalt invecklade intriger och ett par idioter som stör min utopi, men allt skulle vara så tråkigt utan dem.

 

Saknar Maja och Linnea. Saknar dem så fruktansvärt mycket, men jag får träffa dem snart.  Men det går inte fortare av att sakna, dessutom missar jag nuet om jag ska sitta och sakna, längta och önska.

 

Midsommar.

Ett halvår sedan nyår. snart 5 månader sedan Angelica tog ifrån oss.

Henne saknar jag. Varje dag.

7 månader sedan Patrik, Jens och Andre togs ifrån oss.

Var på gravarna igår. Jens var den enda som fått en gravsten, och den var så vacker.

snart 1 år och 4 månader sedan morgan tog ifrån oss.

snart 1 månad sedan Staffan togs ifrån sin familj, sina vänner, min vän.

Midsommar.

 

Det finns så otroligt mycket jag vill ge men så otroligt mycket jag inte kan göra.

Jag vill uppfylla alla mina vänners önskningar och ge dem det allra bästa.

 

 

i better get some sleep innan jag blir för sentimantal

cause it feels just like I said it would


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits